5 Onderzoekshoogtepunten over de toekomst van de begrafenissen: onderzoek naar de toekomst van de be

5 Onderzoekshoogtepunten over de toekomst van de begrafenissen: onderzoek naar de toekomst van de begrafenissen

Iedereen heeft het over de toekomst van begrafenissen.

En of we het nu leuk vinden of niet, het is hier. De dingen zijn aan het veranderen, en dat is al meer dan tien jaar het geval.

Gezinnen zijn op zoek naar meer mogelijkheden. En hun behoeften zijn – ten goede of ten kwade – bepalend voor onze toekomst.

Dus wat verandert er dit jaar? Welke trends zijn er in opkomst die de moeite waard zijn om naar te kijken? Wat zoeken gezinnen in 2019? We beantwoorden een aantal van deze vragen in onze samenvatting van de NFDA Consumer Preference Survey; we delen een aantal ongelooflijke inzichten in waar we naartoe gaan.

#1: Waarom families zullen kiezen voor een begrafenisondernemer in 2019

Als het gaat om de keuze voor een uitvaartcentrum lijkt het erop dat vertrouwen dit jaar centraal staat. Meer dan 60% van de respondenten kiest voor een uitvaartcentrum vanwege het vertrouwen en de band die ze hebben met hun lokale uitvaartcentrum.

Maar dat betekent niet dat u alleen maar hoeft te wachten tot uw trouwe klantenfamilies op uw deur kloppen. Bijna de helft van de gezinnen is nog steeds op zoek naar een betrouwbare begrafenisondernemer waar ze op kunnen vertrouwen tijdens hun periode van nood.

Dus hoe kunt u relaties opbouwen op basis van vertrouwen met leden van uw gemeenschap buiten uw uitvaartcentrum is de sleutel tot het opbouwen van een betrouwbare relatie. U kunt dit doen op uw website, met evenementenworkshops of door middel van uw uitvaartmarketinginspanningen. Er zijn vele mogelijkheden om relaties met gezinnen te stimuleren die niet beginnen met een verkoopgesprek.

Onze voorspelling: De uitvaartcentra die hun gemeenschap echt omarmen en samenwerken met andere bedrijven met dezelfde waarden en missies zullen de uitvaartcentra zijn die blijven bestaan en succesvol blijven.

#2: De belangrijkste elementen van een uitvaartdienst in 2019

Wat is het meest wenselijke voor de eigenlijke begrafenisdienst voor gezinnen? Het verbaasde ons niet dat “betaalbare kosten” bovenaan de lijst stonden, waarbij 59% van de gezinnen dit als de belangrijkste factor aanhaalde als het gaat om het nemen van beslissingen.

Het is belangrijk om op te merken dat sinds de NFDA ervoor koos om de term “betaalbare kosten” te gebruiken in plaats van “lage kosten” (die ze in 2017 gebruikten), meer gezinnen deze optie kozen. Het inzicht hier? Betaalbare kosten impliceren waarde, terwijl lage kosten dat niet doen. Dus als je een begrafenis met lagere kosten wilt aanbieden, zorg er dan voor dat je eerst met waarde leidt, want dat is echt waar gezinnen naar op zoek zijn.

Wil je weten wat er nog meer belangrijk is voor gezinnen bij het plannen van een uitvaartdienst? Hier zijn de top 3 lopers tot aan “betaalbare kosten”:

50,5% van de gezinnen wil een bijeenkomst van familie en vrienden.

45,7% van de gezinnen wil dat er foto’s van hun geliefde worden getoond.

44,5% van de gezinnen wil de wensen of afspraken van de geliefde in ere houden.

Andere belangrijke elementen die werden genoemd waren gepersonaliseerde muziek, crematie, een viering van het leven, en gemak voor familie en gasten.

#3: Wat voor soort instelling heeft de voorkeur van gezinnen?

Sommige nieuwe trends nemen in 2019 toe op het gebied van de gezindheid in 2019. Methoden zoals groene begrafenissen en alkalische hydrolyse, en zelfs donatie van het lichaam voor medisch onderzoek beginnen aan populariteit te winnen.

Cremeren blijft echter nog steeds het neusje van de zalm. In feite, schat NFDA dat binnen 20 jaar, het crematietarief tot bijna 80 percent van alle sterfgevallen zal stijgen. In het NFDA Consumer Preference Survey haalden de respondenten de waargenomen lagere kosten aan als primaire reden waarom ze de voorkeur geven aan cremeren.

Onze voorspelling: Betaalbaardere en milieuvriendelijkere methoden voor de aanleg zullen de markt beginnen te betreden en zullen een andere concurrent worden voor cremeren en begraven.

#4: Waar willen de gezinnen van de toekomst het leven vieren?

Eén ding was zeker in dit onderzoek – gezinnen zijn op zoek naar niet-traditionele locaties voor de viering van hun geliefde. Meer dan de helft van de huidige gezinnen kiest nu al voor niet-traditionele locaties. Er zijn enkele trends in opkomst, maar we vinden dat er hier een enorme kans is om de mogelijkheden en ideeën van de locatie uit te breiden voor die begrafenisondernemers die de uitdaging aankunnen!

#5: Hoe gezinnen je online vinden

In het consumentenonderzoek vond de NFDA dat tweederde van de mensen voor vragen naar nul begrafenisondernemingen belt voordat ze er een selecteren. Dat wijst op het belang van het aanbieden van waarde aan uw potentiële klantenfamilies zonder een telefoontje naar de uitvaartcentrale…. Dus hoe kunt u dat doen? We hebben ontdekt dat het maken van een website voor begrafenisondernemers die dient als een bron voor gezinnen is hoe u direct waarde voor hen creëert.

Een begrafenisondernemingswebsite die uw gemeenschap een handige plek biedt om bloemen en geschenken te kopen, rouwadvertenties te lezen, condoleances te sturen op sociale herdenkingswebsites of service-informatie te vinden, is meer waard dan goud. Zodra gezinnen op uw website staan, willen ze dingen zien zoals: gemiddelde prijsinformatie, een lijst met beschikbare serviceopties, een stap-voor-stap handleiding voor het plannen van een begrafenis en een checklist voor begrafenisplanning.

Alles samengevat

De dingen veranderen en evolueren voortdurend en het is belangrijk om deze veranderingen bij te houden. Hoe kun je dat doen?

Begin te praten. Praat met je familie. Met je bondgenoten. Met uw gemeenschap. Heck, zelfs met uw concurrentie. Het is tijd om samen te komen om iets nieuws te creëren en te verbeteren in dit beroep, dat gezinnen echt willen.

 

Voor meer informatie : https://nationaaluitvaartcentrum.nl/